Recenzetesty.cz

Zpracováváme žebříčky nejlepších produktů dle testů a recenzí

Ostatní

Oslovte své zákazníky reklamou v té nejvhodnější podobě

Oslovte své zákazníky reklamou v té nejvhodnější podobě

Každé podnikání je především boj o zákazníka. Bez toho, aby si vás lidé všimli, nepomůže k úspěchu ani sebelepší produkt ani služba. Marketing, reklama, propagace…to jsou různé názvy pro ten nejdůležitější prvek spojený s prodejem vašich produktů, nebo služeb. Nemusí se tím vždy myslet reklama v televizi nebo na billboardu u dálnice. Upozornit na sebe musí firma často přímo v obchodním centru, na konferenci, veletrhu, nebo přímo na ulici. A právě proto je třeba si dobře vybrat ten nejvhodnější reklamní stojan. 

Vybíráme reklamní stojan

Reklamní stojan je především prostředek, jehož prostřednictvím představuje firma své produkty, nebo služby, případně nápady a nové myšlenky. Aby upoutala na první pohled, musí mít reklama zajímavý obsah a stejně tak musí být umístěna na vhodné ploše, která je vhodná pro konkrétní umístění i podobu reklamy. 

Kam se stojanem

V první řadě je nutné si ujasnit, kde bude reklama umístěna. V nabídce jsou reklamní stojany určené do interiéru, stejně jako stojany vhodné i do venkovního prostředí. Je zřejmé, že pro druhou jmenovanou skupinu jsou typické vyšší nároky na odolnost či stabilitu. V interiéru zkrátka není třeba řešit, že stojan povalí vítr, anebo že plakát, který je na něm umístěný, rozmočí první slabý déšť.

Poloha, do které mají být reklamní stojany umístěny také naznačí jejich vhodnou podobu. Zatímco na chodník před provozovnu dobře zapadne třeba dřevěný poutač v podobě klasického áčka, do vnitřních prostor lépe zapadne elegantní board holder. Na veletrhu poblíž svého stánku využijete zase spíše trojnožku, která umožňuje vystavit reklamu do všech třech směrů a tím maximalizovat výkonnost reklamy. 

Další typy poutačů

Reklamu je možné umístit také na pult. V takovém případě budete potřebovat malý stojánek. Jako efektivní se ukazují podlahové plakátové poutače, u těch je potřeba dbát na to, aby byly maximálně odolné proti poškrábání a v ideálním případě také snadno vyměnitelné. Ve výčtu stojanů na reklamu a reklamních poutačů bychom mohli pokračovat ještě dlouho. Konkrétní řešení si ale samozřejmě vždy vybere nejlépe přímo daná firma, která přesně ví, co potřebuje. Možnosti jsou široké a byla by škoda je nevyužít. 

Zdroj obrázku: noraismail / Shutterstock.com

Jak se vám líbil náš článek?