Recenzetesty.cz

Zpracováváme žebříčky nejlepších produktů dle testů a recenzí

Nářadí

Hodnocení zákaznického servisu Parkside 2024: jak probíhá reklamace?

Hodnocení zákaznického servisu Parkside 2024: jak probíhá reklamace?

Produkty od značky Parkside má v oblibě velké množství lidí, o čemž svědčí i vysoký počet hodnocení u jednotlivých produktů. Občas se ale může stát, že některé výrobky mají nějakou vadu nebo s nimi zákazníci nejsou spokojení. V takovém případě se vyplatí zboží reklamovat. Podívali jsme se proto na to, jak reklamovat Parkside produkty přes lidl e-shop a jak jsou se zákaznickým servisem spokojení ostatní zákazníci.

Jak reklamovat produkty Parkside?

Jestliže si na e-shopu Lidl nebo přímo na prodejně koupíte nějaké produkty Parkside, které byste chtěli reklamovat, můžete tak učinit přes online formulář, který naleznete na stránkách Lidl e-shopu pod záložkou kontakty. Ve formuláři zvolte PRODUKT a poté vyplňte “Reklamace a záruka”. Popište detailně vadu výrobku a přiložte fotografii, kde je vada vidět. Poté vás bude zákaznický servis kontaktovat a sdělí vám, jak postupovat dále. Pro rychlejší vyřízení reklamace mějte připravené číslo objednávky. Váš požadavek by měl být zpracován do 48 hodin.

Zákaznický servis e-shopu Lidl

Pokud byste chtěli komunikovat se zákaznickým servisem e-shopu Lidl, můžete si zavolat na telefonní číslo +420 210 023 400, kde jsou od pondělí do soboty v čase od 08:00 do 18:00. Zákaznický servis lze kontaktovat také skrze online formulář. Je nutné ale podotknout, že reklamace lze řešit pouze skrze online formulář a pokud byste si na zákaznický servis zavolali s tímto požadavkem, budete odkázáni na formulář.

Hodnocení zákaznického servisu Lidl

Na webu Heureka hodnotí lidé zákaznický servis e-shopu Lidl vcelku negativně. Jeden uživatel uvedl, že po vyplnění formuláře jej obchod nekontaktoval ani po 14 dnech i přesto, že požadavek by měl být vyřešen do 48 hodin. Další zákazník napsal, že obchod odpovídá na e-maily pouze jednou týdně a žádost o reklamaci neřeší aktivně.

Lidé si také stěžují na to, že dovolat se na zákaznický servis není nic jednoduchého. Většina zákazníků tedy musí své požadavky urgovat a někdy zákaznický servis uhánět jen proto, aby dostali odpovědi na své otázky nebo byla jejich žádost o reklamaci vyřešena.

Jak se vám líbil náš článek?