Garmin patří ke špičkovým výrobcům elektroniky. Existují ovšem aspekty, v nichž má jisté rezervy. V čem tento výrobce zaostává za svou levnější konkurencí?
V čem Garmin zaostává za levnější konkurencí
Obecně lze říci, že Garmin produkuje prémiové sportovní a outdoorové modely. Na trh uvedl například hodinky Forerunner, které jsou určeny především běžcům a triatlonistům, zatímco modely Vivoactive a Venu jsou navrženy tak, aby působily spíše jako chytré hodinky a byly vhodné pro obecné sledování aktivity a tréninku.
Garmin vyniká především výdrží baterie, ale i širokou škálou funkcí. V čem by se ovšem stále mohl učit i od levnější konkurence? Jaké nevýhody má?
- robustní design
- omezené funkce chytrých hodinek
- komplikované uživatelské rozhraní
Robustní design
Tento aspekt neplatí do důsledku, také Garmin nabízí ryze dámské modely s atraktivním designem. A mnohým se provedení klasických sportovních verzí, jako je například Forerunner, jednoduše naopak líbí. Obecně ale hodinky nejsou kompaktní a například Samsung Galaxy Watch rozhodně s pouzdrem o velikosti 40 mm představují lepší variantu pro malé zápěstí.
Omezené funkce chytrých hodinek
Garmin nabízí kompatibilitu s řadou zařízení a skvělou vybavenost pro sportovce. Tím nejvýznamnějším konkurentem je mu především značka Apple. A Applu se právě podařilo vyprodukovat kvalitnější chytré hodinky. Dáno je to nejen obecnějším zaměřením, jelikož „Garminy“ jsou orientovány primárně na sport, ale jednoduše i tím, že Apple Watch se pyšní vyšším výkonem.
Komplikované uživatelské rozhraní
Značce Garmin bývá vytýkáno též komplikované uživatelské rozhraní. Obecně se lze s tímto problémem vyrovnat tak, že časem se naučíte zvolit si funkce, které jsou pro vás stěžejní a ty ostatní jednoduše budete ignorovat. Můžeme taktéž říci, že tento aspekt je vlastně i určitou daní za propracované metriky, jimiž tyto chytré hodinky disponují.