Koupili jste si některý z produktů značky Parkside a z nějakého důvodu ho chcete vrátit? Přemýšlíte, jak správně postupovat. Dneska vám dáme odpověď na otázku, kde mohu vrátit zboží Parkside z Lidlu: jak probíhá vrácení v 2023?
Jak vrátit zboží zakoupené online?
Stále více lidí dnes preferuje online nákupy, které lze vyřídit třeba i z pohodlí domova – nebo jednoduše odkudkoli, kde máte přístup k internetu. Jak postupovat v případě, kdy jste nářadí Parkside pořídili online?
Vrácení zboží zakoupené z e-shopu obchodu Lidl je nejen velmi jednoduché, ale také zdarma. Náklady spojené se zasláním zboží zpět na sebe totiž přebírá společnost Lidl a vy tak nic neplatíte.
- Zboží můžete vrátit do 30 dnů od zakoupení
- Potřebujete k tomu štítek pro vrácení zboží
Co je štítek pro vrácení zboží?
Jde o štítek obsahující QR kód. Ten načtete z vašeho telefonu u obsluhy PPL Parcelshopu nebo naskenujete v PPL Parcelboxu. Štítek je také možné vytisknout a poté nalepit na viditelné místo na balíčku, který posléze předáte obsluze nejbližšího PPL Parcelshopu – nebo jej naskenujete v PPL Parcelboxu.
Přineste zboží na prodejnu
Pořídili jste si nářadí Parkside a zjistili jste, že nefunguje? Objevili jste závadu a produkt vyžaduje reklamaci? Jednou z možností je odnést dané zboží přímo na prodejnu. Vezměte s sebou samozřejmě účtenku a ideálně také originální obal. Na prodejně se vám bude věnovat osoba zodpovědná za reklamace.
Zkušenosti uživatelů reklamací Parkside
Zkušenosti s reklamací produktů značky Parkside se mezi uživateli liší. Asi jako u všeho i zde najdete ty, kteří vše vyřídili bez jediného problému či zádrhelu, ale i ty, kteří nemají zrovna kladnou zkušenost.
“Při zhruba 33% reklamaci všech výrobků, naprosté absenci servisu a náhradních dílů je nesmysl tyto věci kupovat pokud je člověk chce skutečně používat a ne jen je mít jako dekoraci v dílně. Pro náročnější práci to není,” hodnotí jeden ze zákazníků svoji zkušenost nejen s reklamací, ale s produkty celkově na Facebooku.
Jiný ale nemá s reklamací nářadí Parkside problém. Podělil se proto se svou kladnou zkušeností: “Já sem teď cca měsíc zpět poslal na reklamaci vrtací kladivo. Jen kufr bez příslušenství (vrtáky, adaptér, sekáče apod…). A vrátili bez řečí peníze.”
A není jediný, kdo reklamoval a reklamace byla vyřízena kladně. Jeden ze zákazníků napsal svoji zkušenost na webu poradte.cz: “Já to měl bez problém, formulář po síti, do asi 3 týdnů, že mám stroj poslat do…(nevím už kam )nebo donést do nejbližšího Lidlu. Donesl jsem tam, předal. Do asi 3 týdnů vyrozumění, že reklamace byla přijata a že posílají peníze. Do měsíce od odevzdání v prodejně i přes to, že jsem onu vrtajdu koupil v eshopu.”