Na internetu i v televizi nelze přehlédnout známou tvář „Terminátora“ Arnolda Schwarzeneggera. Ten se před nedávnem znal tváří značky Parkside. Jak si tahle kampaň vede?
Ikona kulturistiky je ikonou značky Parkside
Arnold Schwarzenegger je jméno, které si mnozí z nás spojují nejen s filmy, ale také s kulturistikou a velkým odhodláním. Když se v televizi nebo na internetu začala objevovat reklama s Arnoldem v hlavní roli, jen málokdo ji dokázal nezaznamenat. Známá tvář se stala ikonou značky Parkside, kterou seženete především v Lidlu a nově také v Kauflandu.
„Zvládnete to“ hlásá známá tvář
Arnold k nám skrze kampaň Parkside promlouvá s nářadím v ruce a pronáší „zvládnete to“. V rámci kampaně prozrazuje tajemství svého úspěchu. Proč si ředitel nákupu společnosti Lidl vybral právě jeho?
„Díky neustálému a několik let trvajícímu vývoji vznikla značka Parkside, která již dokázala nadchnout mnoho zákazníků vysokou kvalitou, bezkonkurenčním poměrem ceny a výkonu, působivým sortimentem a atraktivním designem. Arnold Schwarzenegger ztělesňuje mnoho našich hodnot. Chceme dát zákazníkům jistotu, že to pomocí našich produktů zvládnou,“ vysvětlil Christoph Pohl své rozhodnutí.
Arnold má zákazníky motivovat k nákupu
Arnolda Schwarzeneggera mnoho z nás vnímá jako muže činu. Několikrát totiž světu dokázal, že když si něco vezme do hlavy, dosáhne svého cíle. Fakt, že se stal tváří značky Parkside, která mimo jiné razí heslo „vyrob si sám, protože to dokážeš“, má jasný cíl: motivovat zákazníky k nákupu.
Jak si kampaň vede?
Spojit značku Parkside a Arnolda Schwarzeneggera bylo rozumné rozhodnutí. Jde totiž o spojení silného jména, které by neznal jen málokdo, se značkou, která se řadí mezi nejvyhledávanější, co se kutilského nářadí a vybavení do dílny týče.